Small Fans Shawl w kolorze "Bahamas"

Na początku urzekły mnie kolory swinga: morski, lazur, mięta, jasny żółty, cytryna, żółty plus nitka żółtego tweedu na całej długości. Trzymałam go na specjalną okazję, aż w końcu wpadł w moje ręce wzór na Small Fans Shawl. Schemat jest bardzo przyjemny do pracy, bardzo szybko się przyswaja i po kilku rzędach można już rozwinąć skrzydła. Ogromny Small Fans Shawl powstał w niespełna trzy tygodnie.
Od początku wiedziałam, że chcę wykonać chustę nawiązującą do stylu boho, trochę indiańską, ale zarazem uniwersalną, na porę letnią i jesienną, do sukienki i do jeansów. Mam nadzieję, że mi się udało. W takim zestawieniu najbardziej widzę tę chustę: trapery, jeansowe spodnie/spodenki, lniana koszulka, chusta i kapelusz, a to wszystko okraszone biżuterią w stylu boho.
Chusta jest bardzo miękka i ażurowa, ale pokaźnych rozmiarów. Noszona luźno na ramionach może posłużyć ciepłą porą, a owinięta szczelnie wokół szyi - zimową.









Wzór: Flyola
Włóczka: Liloppi swing (50% wełna merynos, 50% akryl; nitki 4; kolor: S149; 1400 m)
Szydełko: 3,5 mm
Rozmiar: 260/115 cm!!!

Komentarze

Popularne posty